Alveo uniwesalne rozwiązanie

Mało jest uniwersalnych lekarstw, które są w stanie radzić sobie z różnymi chorobami. Wiele z nich jest efektem nieprawidłowego żywienia oraz niedostarczania organizmowi odpowiedniej dawki składników odżywczych. Wprowadzając do codziennej diety alveo dostarczamy organizmowi wielu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pierwiastków i minerałów, nawet takich, których nie są w stanie dostarczyć nam lekarstwa syntetyczne. Od dawna wiadome jest, że zioła mają na organizm lepsze działanie, niż leki, a ponadto znacznie lepiej się wchłaniają. Lekarstwa, które przyjmujemy, tylko w niewielkiej części są w stanie zaspokoić zapotrzebowanie organizmu na składniki odżywcze, gdyż większość jest z niego wydalana. Pijąc alveo możemy być pewni, że nie tylko dostarczymy mu tyle witamin ile potrzebuje, ale, że w całości zostaną przyswojone. Cała tajemnica alveo polega na jego naturalnych składnikach, dobranych w wyniku szczegółowych badań naukowych. Zostały skomponowane tak, by jak najbardziej spotęgować nawzajem swoje działanie. alveo pomaga więc w leczeniu bardzo wielu dolegliwości, a cały proces zaczyna się od oczyszczania organizmu. Czysty organizm, to zdrowy organizm, dlatego tak bardzo powinno nam na tym zależeć. Pijąc regularnie alveo oczyszczamy ciało z toksyn i ubocznych produktów przemiany materii, dzięki czemu nie ulega ono dalszemu samozatruciu. Do komórek dostarczane jest wartościowe powietrze, a w żyłach krąży zdrowa, nie zagęszczona krew. Środek alveo jest środkiem wzmacniającym naturalną odporność organizmu. Ma na celu zwiększenie odporności poprzez wydzielanie większej ilości przeciwciał, chroniących przed działaniem i rozwojem wirusów. Wskazane jest do picia zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, chroniąc je przed częstymi chorobami układu odpornościowego. Jako suplement diety nadaje się więc do codziennego spożycia, nie powodując ubocznych skutków zażywania, oraz nie powodując reakcji alergicznych. Lekarstwo zyskało sobie duże uznanie szczególnie wśród tych osób, które straciły już jakiekolwiek szanse na wyzdrowienie i powrót do normalnego trybu życia. alveo pomaga zwalczać bowiem nawet rzekomo nieuleczalne choroby.

Reklamy

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Alveo wątroba

Aż 700 tysięcy  Polaków może być zarażonych wirusem HCV, odpowiedzialnym a marskość i raka. Az 90.%  z nich nie wie o rozwijającej się chorobie! Do tego  dochodzą chorzy  na wątrobę np. W wyniku  picia alkoholu oraz innych infekcji wirusowych czy zatrucia toksynami.

 

Specjaliści bija na alarm – im później chorzy na marskość wątroby znaczna się  leczyć, tym bardziej są narażeni na krok ostateczny, czyli przeszczep chorego na- – rządu. Brak dawcy jest jak wyrok – chorej wątroby, zakwalifikowanej do przeszczepu nie da się wyleczyć.

A B,C- trzy groźne rodzaje

Za choroby wątroby, powodujące jej uszkodzenia w dużym stopniu odpowiadają przedostające się do organizmu drobnoustroje (wywołują infekcje wirusowe) oraz toksyny, np. alkohol, niektóre leki, niewłaściwa dieta, uboga w witaminy i minerały. Wirusowe zapalenie wątroby typu  A to inaczej tzw. „choroba brudnych rak”. Można się nią zarazić np. jedząc  niemyte owoce i warzywa. Wirus B wywołuję tzw. Wszczepienne zapalenie wątroby o długim okresie inkubacji,  a przedostaje się do organizmu w wyniku np. przetaczania krwi i dializy.  Na wirusowe zapalenie wątroby typu B co roku notuje się ponad 2 tys. nowych

zachorowań (dane z Polskiego Portalu Transplantacyjnego). Jeszcze gorzej przedstawia sie sytuacja z wirusowym zapaleniem wątroby typu C (zwanym także żółtaczka typu C), uznanym przez Światową Organizacje Zdrowia za „cicha epidemie” XXI wieku. Do zakazania  wirusem HCV dochodzi najczęściej podczas zabiegów inwazyjnych w szpitalach

(np. operacji) lub w gabinetach medycznych  (m.in. podczas zabiegów stomatologicznych), które nie do końca wystarczającą dbają o higienę. HCV dziedziczą noworodki urodzone przez kobietę, która jest zarażona wirusem.  Ostre zapalenie wątroby przechodzi często w postać przewlekła i prowadzi  do marskości wątroby.

Toksyny – groźny wróg

nie boli – to niestety działa  przeciwko nam, ponieważ ból jest informacja,  że w organizmie dzieje się coś złego. Zabójcze dla niej są nie tylko infekcje wirusowe. Plaga  naszych czasów,  która szczególnie zagraża wątrobie, są: zła dieta, otyłość, toksyny, które zjadamy  lub wdychamy (np. dym tytoniowy, opary farb, metale ciężkie, pestycydy), a nawet

diety odchudzające, które powodują  utratę kilogramów (i tkanki tłuszczowej, przez ca nadmiar uwolnionego  tłuszczu obrasta wątrobę) w błyskawicznym tempie, jednocześnie odbierając organizmowi  cenne witaminy i minerały. Choć organ ma zdolność do regeneracji,

to nawet najdrobniejsze uszkodzenia  skutecznie mu ten proces utrudniają. Uwaga! W przypadku marskości wątroby  zmiany są nieodwracalne!

Życiowe funkcje

Wątroba produkuje żółć niezbędną  do trawienia, przechowuje niektóre witaminy (np. A, E, D),filtruje krew i ja oczyszcza (jest także jednym z głównych magazynów krwi), zamienia cukry i białka na tłuszcze. Każdego dnia możemy pomóc pracy swojej wątrobie, tak aby służyła nam przez długie lata. Warto w tym celu jeść zamiast dwóch obfitych posiłków – pięć a nawet sześć mniejszych. Dzięki temu wątroba nie jest mocno obciążona, pracuje na pełnych obrotach regulując przemianę materii orz oczyszczając organizm z toksyn. Wątrobie służą preparaty ziołowe, działając odtruwając i oczyszczając tak jak .

Artykuł z czasopisma: „Zdrowie i sukces” Beata Rayzacher

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Alergia Alveo

Patryk, Karol i Jakub stanowią jedną drużynę. W szkole to gimnazjaliści, na boisku- zawodnicy unihokeja, w domu są braćmi – najstarszy- 16 lat, średni – 15

I –najmłodszy – 12. Czasem zdarza się, ze Graja razem przeciwko mamie- jak wtedy, gdy przyniosła  do domu butelkę . Patryk nie chciał pic, bo uważał, ze preparat nie wyleczy jego astmy, Karol- bo był zły na alergie, wysypkę i długie leczenie, a Jakub nie chciał, bo nie! Na szczęście te rozgrywkę wygrała mama- 3:0

 

Pierwszy atak astmy Patryk mial w wieku 2 lat. Magda natychmiast zawiozła go do  lekarza. Chłopiec był siny, dusił sie, kasłał. – Sprawdzilsie czarny scenariusz wspomina Magdalena. – Mój mąż, Krzysztof, od dziecka choruje na astmę. Modliłam sie, żeby naszych synów nie  dotknęła ta choroba. Jednak ani pani doktor, ani ja nie miałyśmy wątpliwości,  co było przyczyna duszności Patryka. Atak był zbyt silny. Podłoże dla astmy stanowiła alergia. Badania wykazały, ze jest uczulony prawie  na wszystko. Miał alergie wziewna m.in. na pyłki drzew, trawy, zboża, na kurz, roztocza, pleśnie, grzyby, na sierść zwierząt  – psów i kotów.- Doktor zalecili unikanie alergenów wspomina Magda – ale my mieszkamy przy ścianie lasu. Od sierpnia do marca las aż „chodzi” od pleśnii grzybów, latem z kolei wszędzie unoszą sie pyłki roślin. – W tej sytuacji polecono nam stworzenie  Patrykowi sterylnych warunków  w domu – kontynuuje. – Najlepiej bylo- , by jego pokój zamienić w szpitalna sale, i. sterylna i zolatke. Zaczęłam od usunięcia kwiatów i dywanów. Codziennie sprzątałam, odkurzałam i myłam podłogi. . Mimo usilnych starań przegrywałam z .

Nie dać za wygrana

– Leczenie Patryka kosztowało fortunę mówi dalej Magda. – W ciągu 10 lat odwiedzili

wielu specjalistów, pulmonologów, alergologów, którzy wielokrotnie zmieniali  mu kuracje. Powadzę zeszyt z zapiskami na temat leczenia syna- polowe zajmują w nim nazwy leków; Jeden był za silny, inny  za słaby, po jeszcze innym Patryk bardzo złe się czuł. W końcu udało się wybrać takie środki, które łagodziły objawy choroby. Lekarze mówili: „żadnego wf., biegania czy grania w piłkę”, ale Patryk był uparty i robił im na przekór. .Im bardziej  zabraniali mu wysiłku fizycznego, tym bardziej był aktywny. Nie chciał pokazać,  ze jest slaby, chory, ze czegoś nie może. Udowadniał wszystkim, ze astma nie przeszkadza mu w normalnym życiu, że to on ustala reguły gry i wygrywa. Zawsze miał przy sobie leki wziewne,  na wypadek ataku duszności. Te zdarzały się rzadko, zazwyczaj, gdy przesadził z wysiłkiem fizycznym. Bardziej natomiast  dokuczało mu łzawienie oczu i katar. Ciągłe zatkany nos i bolące zatoki- taki stan  utrzymywał się przez okrągły rok. Ani krople, ani metody podpatrzone u taty, takie jak zimne okłady, nie ułatwiały odetkania  nosa i swobodnego oddychania.

Patryk jednak nie dawał za wygrana –  uparcie bawił się z psem, biegał po lesie, nie zważał na trawy, pyłki czy kurz.

„Mamo, pomóż”

Z Karolem było inaczej. Miał 7 lat, gdy dostał wysypki na całym ciele. Nogi, ręce, plecy, brzuch – miał usiane swędzącymi krostkami. Skarżył się, ze swędzi go szyja, uszy, a nawet podniebienie.  Drapał się, smarował i złościł. „Mamo zrób cos” – wolał.

– Na początku myślałam, ze to uczulenie  na tle pokarmowym – przyznaje Magda – ze zjadł cos, co mu zaszkodziło. Poszliśmy do lekarza i okazało się, ze to alergia. Załamałam ręce: to juz drugi mój syn! Testy pokazały, ze Karol jest uczulony na to wszystko, co Patryk. Leki, które dostali,  miały tłumić objawy, ale nie sprawdzały się. Karol męczył się, kicha!, drapał, narzekał, ze wszystko go swędzi, łzawią mu oczy. Najgorzej było wieczorami – był rozdrażniony,  nie mógł zasnąć. Miał dość alergii, chorowania, smarowania i łykania tabletek. Jakub był zdrowym dzieckiem, jadł wszystko, energii miał za dwóch, a jego  ulubionym zajęciem było dokuczanie  starszym braciom. Mama na końcu Z taka trójka Magdalena nie miała łatwo. Gdy czuli się źle, poświęcała im .  cala uwagę, opiekowała się nimi. Gdy poczuli się lepiej, rozpierała ich energia  i nadrabiali stracony czas. Nadmiar zajęć i  bo związków spowodowali, ze nie miała czasu pomyśleć o swoim zdrowiu. Chory kręgosłup, problemy z tarczyca, zatokami i taka alergia, ze nie mogła zjeść warzyw i owoców z własnego ogródka. Magda  nie rozczulała się nad sobą, bo , dom i praca zawsze były ważniejsze.  Na spotkanie w sprawie Alveo poszła w październiku 2007 roku z myślą  o swojej mamie, która miała zaawansowana  osteoporozę. – Słuchając Uli Ostrowskiej dostałam  wypieków na twarzy – wspomina. – Zrozumiałam, ze Alveo może pomóc  przede wszystkim moim synom. Wróciłam do domu z  kartonem preparatu, ale żaden z moich synów nie chciał go pic. Patryk uznał, ze zioła mu nie pomogą,  skoro przyjął juz tyle leków i nie ma efektów. Karol był zły, ze znów cos wymyśliłam,  a Kuba upierał się dla zasady. Musiałam ich pilnować, żeby wypili  pierwsze miarki Alveo. W jednej drużynie Pozytywne działanie najszybciej  zauważył Patryk. Po 2 tygodniach katar zmniejszył  się tak, ze chłopak mógł            skutecznie oczyścić nos i swobodnie oddychać. Mniej łzawiły mu oczy i rzadziej musiał używać leków wziewnych. Objawy astmy wyraźnie ustępowały. Poprawiła mu

sie tez cera. Od tej pory juz samodzielnie sięga po miarkę preparatu dziennie. Dla Karola najlepszym dowodem na skuteczność  Alveo był fakt, ze mógł się bawić z psem, bez wysypki i swędzenia. To przekonało  o, ze warto pic preparat. Zawsze

pragnął mieć psa, a wcześniej to nie było  możliwe. Teraz, kiedy alergia jego (i brata)

Mijala, mama zgodziła się na czworonoga.  Kuba zauważył, ze gdy pije Alveo, po zjedzeniu chipsów boli go brzuch. Ten argument był decydujący, żeby przerwać

picie ziół. Dopiero, gdy w ciężkiej  chorobie Alveo wspomogło powrót do zdrowia, zdecydowali sie jej posłuchać.  Po pól roku picia Alveo wszyscy trzej maja lepsza koncentracje, a dzieki temu – lepsze wyniki w szkole. Więcej sil i jeszcze więcej energii. Patryk ma większą wydolność organizmu, wiec w trakcie uprawiania sportu nie obawia się juz ataków duszności. Zapisał się do drużyny unihokejowej i trenuje 4 razy w tygodniu. Chodzi tez na siłownię,  biega. Karol poszedł w ślady starszego brata i swoja sportowa przyszłość tez związał  z unihokejem. Nie trenuje tak często, za to więcej czasu spędza na świeżym powietrzu,  bawiąc się z psem. Jakub jest bardzo zadowolony z nowej sytuacji – bracia są zdrowi, wiec bez skrupułów można im psocić i dokuczać.  Magda tez czuje się lepiej. Po 2 tygodniach detoksykacji nareszcie mogła spokojnie zasnąć i porządnie wypocząć. Juz od dawna tego potrzebowała. – Gdy pozbyłam się poczucia ciągłego  zmęczenia, oznajmiłam, ze mogę przenosić góry. Zaczęłam od podjęcia decyzji  o współpracy z Akuna. W lutym odebrałam nominacje na pozycje Lidera i juz pracuje na kolejne sukcesy. Zdrowie mi dopisuje, kręgosłup boli mniej, zatoki się oczyściły, a i alergia strąciła na sile.  A bardziej jednak cieszę się, ze chłopcy są zdrowi. Bałam się, ze względu na ich alergie będziemy musieli się stad wyprowadzić. Do niedawna o miejscu, w którym mieszkamy, myślałam,  ze jest pełne alergenów. Teraz myślę, ze to po prostu las – drzewa, rośliny, ptaki,  grzyby, mchy, czyli przyroda, która możemy cieszyć się na co dzien.

Artykuł z czasopisma” Zdrowie i sukces” Katarzyna Mazur

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Alveo w walce z dolegliwościami

każdy z nas poszukuje magicznego lekarstwa, które pomogłoby w zwalczaniu wszystkich dolegliwości. Choć trudno jednak jest takie lekarstwo znaleźć, można śmiało powiedzieć, że alveo-akuna.pl udaje się sprostać tym wymaganiom. Jest to jeden z nielicznych preparatów ziołowych, który ma leczniczy wpływ na powstałe z różnego powodu dolegliwości. Do cennych zalet alveo należy to, że znacznie zwiększa ono odporność człowieka. Systematycznie spożywane mobilizuje organizm do wydzielania większej ilości przeciwciał, dzięki czemu zwiększa się odporność na zarażenia wirusami i ich rozwój w systemie immunologicznym. Te cechy przemawiają za tym, że warto alveo podawać szczególnie dzieciom, które mają słabą odporność, a przez to dużą skłonność do przeziębień. Podając dziecku alveo jako suplement diety wzbogacamy jego organizm o niezbędne witaminy, aminokwasy i minerały. Preparat nie jest szkodliwy dla maluchów, ponieważ wyprodukowany jest wyłącznie ze starannie dobranych ziół. Ze względu na swoje właściwości, warto kurację rozpocząć przed sezonem, w którym najczęściej łapie się takie choroby, jak grypa, angina, kaszel, czy przeziębienia.

W przeciwieństwie do lekarstw chemicznych, zaletą alveo jest to, że mogą spożywać wszyscy, nie zależnie od wieku, płci czy kobiet w ciąży. Ponadto nawet zwiększenie zażywanej ilości nie spowoduje żadnych skutków ubocznych, nie wywoła alergii, a przede wszystkim nie uzależni. Jeśli zamierzamy kupić alveo, warto zaopatrzyć się w niego wyłącznie u wiarygodnych źródeł. Będziemy mieli wtedy pewność, że preparat jest rzeczywiście taki, na jaki liczyliśmy, oraz nie będzie przeterminowany. Wśród dostępnych rodzajów alveo można zakupić te, o smaku miętowym, lub winogronowym. Pierwszy z nich nadaje się głównie dla cukrzyków, ponieważ nie zawiera cukrów. Preparat alveo spożywa się raz lub dwa razy dziennie na pół godziny przed posiłkiem, w dawce 28ml. Jest to dawka optymalna, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, w celu zapobiegania chorobom. Jeśli jednak jesteśmy w głębokim stadium jakiejś choroby, dawkę można zwiększyć do 4 razy dziennie.

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Alveo suplement diety

Mało jest uniwersalnych lekarstw, które są w stanie radzić sobie z różnymi chorobami. Wiele z nich jest efektem nieprawidłowego żywienia oraz niedostarczania organizmowi odpowiedniej dawki składników odżywczych. Wprowadzając do codziennej diety alveo dostarczamy organizmowi wielu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pierwiastków i minerałów, nawet takich, których nie są w stanie dostarczyć nam lekarstwa syntetyczne. Od dawna wiadome jest, że zioła mają na organizm lepsze działanie, niż leki, a ponadto znacznie lepiej się wchłaniają. Lekarstwa, które przyjmujemy, tylko w niewielkiej części są w stanie zaspokoić zapotrzebowanie organizmu na składniki odżywcze, gdyż większość jest z niego wydalana. Pijąc alveo możemy być pewni, że nie tylko dostarczymy mu tyle witamin ile potrzebuje, ale, że w całości zostaną przyswojone. Cała tajemnica alveo polega na jego naturalnych składnikach, dobranych w wyniku szczegółowych badań naukowych. Zostały skomponowane tak, by jak najbardziej spotęgować nawzajem swoje działanie. alveo pomaga więc w leczeniu bardzo wielu dolegliwości, a cały proces zaczyna się od oczyszczania organizmu. Czysty organizm, to zdrowy organizm, dlatego tak bardzo powinno nam na tym zależeć. Pijąc regularnie alveo oczyszczamy ciało z toksyn i ubocznych produktów przemiany materii, dzięki czemu nie ulega ono dalszemu samozatruciu. Do komórek dostarczane jest wartościowe powietrze, a w żyłach krąży zdrowa, nie zagęszczona krew. Środek alveo jest środkiem wzmacniającym naturalną odporność organizmu. Ma na celu zwiększenie odporności poprzez wydzielanie większej ilości przeciwciał, chroniących przed działaniem i rozwojem wirusów. Wskazane jest do picia zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, chroniąc je przed częstymi chorobami układu odpornościowego. Jako suplement diety nadaje się więc do codziennego spożycia, nie powodując ubocznych skutków zażywania, oraz nie powodując reakcji alergicznych. Lekarstwo zyskało sobie duże uznanie szczególnie wśród tych osób, które straciły już jakiekolwiek szanse na wyzdrowienie i powrót do normalnego trybu życia. alveo pomaga zwalczać bowiem nawet rzekomo nieuleczalne choroby.

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized